Ako si kúpiť bežecký pás

Bežecké pásy sú jedny z najpopulárnejších fitnes zariadení, ktoré sú efektívne a prospešné pre kardio cvičenie priamo doma. Kúpa bežeckého pásu predstavuje pre mnohých veľkú investíciu. Naša nákupná príručka ponúka zopár rád a odporúčaní, ktoré Vám pomôžu pri výbere najlepšieho modelu.

Kúpa bežeckého pásu môže byť výhodnou investíciou, ktorá ponúka úžasné kardio cvičenie v pohodlí Vášho domova. Pred nákupom si urobte prieskum trhu, aby ste si našli najoptimálnejší model.

Pre koho sú bežecké pásy vhodné?

Rozhodli ste sa pre kúpu bežeckého pásu. Teraz si vyberte taký, ktorý bude spĺňať Vaše požiadavky a zároveň sa zmestí do Vášho rozpočtu.

Cena: Najprv sa rozhodnite, koľko ste ochotní zaplatiť. Prepracovanosť bežeckého pásu je priamo úmerná vynaloženým financiám. Najprepracovanejšie modely obsahujúce prvky, ktoré prispievajú k stabilite a pohodliu, môžu stáť tisíce eur; zatiaľ čo pásy v základnej výbave, nemotorizované stroje, stoja aj menej ako 200 €.

Pre koho je bežecký pás určený: Bežecké pásy môžu používať všetci - od úplných začiatočníkov, starších ľudí, ktorí chcú zlepšiť svoje kardio zdravie, čerstvé mamičky, ktoré si chcú po pôrode vytvarovať postavu, až po trénovaných atlétov, ktorí trénujú aj počas zlého počasia.

Vyberte si ten správny bežecký pás. Ak má užívateľ nadváhu, nosnosť bežeckého pásu je rozhodujúci údaj pri kúpe; vysokí ľudia by sa mali sústrediť na dlhšie pásy; užívatelia so zdravotnými problémami by zase potrebovali zabudované senzory na snímanie tepovej frekvencie alebo špeciálne vystuženú bežeckú plochu, ktorá je šetrná ku kĺbom.

Priestorové požiadavky: Bežecké pásy majú rôzne veľkosti - ak šetríte priestorom, vyberte si kompaktný model. Ak plánujete seriózne trénovať, vyberte si väčší pás s priestrannejším bežeckým povrchom, tým pádom celková konštrukcia si vyžaduje viac miesta. Mnohé bežecké pásy majú skladateľný dizajn, pás umiestnite do kúta a ušetrite veľa miesta.

Účel: Ak chcete používať bežecký pás na ľahší tréning- jogging alebo prechádzku, stačí vám základný model. Ak plánujete seriózny tréning, potom sa rozhodnite pre lepší stroj so širokou paletou rýchlostných nastavení.

Tréningové ciele a cieľové oblasti

Bežecké pásy sú populárne, pretože poskytujú prirodzené aeróbne cvičenie, ktoré prospieva Vášmu zdraviu. Tréningom na bežeckom páse dosiahnete niekoľko cieľov - je vynikajúci pri chudnutí, vylepšuje fyzickú kondíciu a kardio zdravie. To všetko môžete urobiť pre svoje zdravie už za 20 minút tréningu denne.

Cvičenie na bežiacom páse aktivizuje celé telo, pomáha spáliť až 900 kalórií za hodinu, tvaruje nohy a zadok. Je veľmi dobré aj na obehový systém a pľúca, znižuje riziko srdcových príhod, zlepšuje pomer zlého cholesterolu v krvi, znižuje krvný tlak, znižuje riziko cukrovky a osteoporózy, zmierňuje stres, spomaľuje príznaky starnutia a pod.

Návrat k základom - prechádzky, rýchla chôdza a beh v bezpečí domova

Bežecké pásy sú úžasným zariadením, ktoré ponúka spôsob, ako začať praktizovať prechádzky, jogging a beh u Vás doma. Poskytujú efektívne aeróbne cvičenie bez ohľadu na počasie, v pohodlí Vašej obývačky. Veľa modelov ponúka fázové tréningové programy, ktoré zefektívnia a spestria Váš tréning.

V druhej časti nákupnej príručky Vám pomôžeme pri výbere správneho pásu spomedzi rôznych typov pásov a rôznych prvkov.