Najlepšie cvičebné pomôcky pre Vás - 2. časť

V prvej časti nákupného sprievodcu pre nákup cvičebných pomôcok ste sa dozvedeli o rôznych typoch pomôcok pre kardio a silový tréning. V druhej časti Vám predstavíme užitočné cvičebné pomôcky pre pilates, jógu a pomôžeme pri výbere takých, ktoré budú spĺňať Vaše požiadavky.

Typy cvičebných pomôcok

Cvičebné pomôcky na pilates, jógu a strečing

Fitlopta je nafukovacia lopta, ktorá sa používa na rôzne cvičenia - pomôže tvarovať ramená, telo, zadok a nohy. Môžete ju tiež použiť na pilates a strečing. Veľkosť lopty si vyberte na základe svojej výšky.

Podložky na cvičenie zjemnia povrch počas cvičenia. Sú skvelé pri cvičení jógy, pilates a strečingu, ale aj pri rysovacích cvikoch na dlážke ako napr. brušáky.

Lopty, „tehličky“ a obruče určené na pilates a jógu zlepšujú prevedenie cvikov, zaručujú lepšiu bezpečnosť, rovnováhu a účinnosť.

Naša rada: Posilňovací kruh Pilate Ring

Iné doplnky k cvičeniu

Existuje celý rad doplnkov, ktoré pomôžu užívateľom pri cvičení, vrátane:

Tréningové videá, knihy a časopisy poskytujúce pokyny pri cvičení, nápady a programy. Videá sú tiež skvelé motivačné nástroje. S nimi máte pocit, že trénujete s osobným trénerom. Sú skvelé pre začiatočníkov, mierne pokročilých a pre tých, ktorí hľadajú nové nápady pre tréning.

Monitory srdcového tepu pomáhajú kontrolovať priebeh Vášho cvičenia a prispôsobiť ho cieľovej zóne srdcového tepu. Dosiahnete tak lepšie výsledky v rámci kardio tréningu alebo pri spaľovaní tuku. Niektoré majú aj časovač a môžu prepočítať spálené kalórie počas tréningu. Sú skvelé pre každého, od začiatočníkov až po pokročilých používateľov.

Krokomery merajú počet krokov pri chôdzi a môžu Vás motivovať k častejšiemu pohybu. Cieľovou hodnotou by malo byť 10.000 krokov denne. Krokomery sú skvelé pre začiatočníkov a starších ľudí.

Kvalitné topánky, spevňujúce rukavice, fľaša s vodou a kvalitný uterák sú užitočnými doplnkami počas tréningu.

Náš tip: Súprava na cvičenie Essential Work-Out Set

Aké príslušenstvo si vybrať?

Príslušenstvo si vyberajte na základe Vašich fitnes cieľov a potrieb.

Ak chcete cvičiť kardio cviky a nechcete investovať do prepracovaného tréningového zariadenia, ako je bežecký pás alebo eliptický bicykel, zvoľte si doplnky, ktoré poskytujú skvelé kardio cvičenie: skoky na trampolíne, skákanie cez švihadlo alebo hula-hop obruč.

Na posilňovanie nepotrebujete začínať na ťažkých domácich posilňovacích vežiach. Najmä začiatočníci a mierne pokročilí by mali využívať užitočné doplnky k silovému tréningu, zatiaľ čo pokročilí užívatelia si môžu zacvičiť na hrazde do dverí alebo ab slideri.

Doplnky na cvičenie jógy a pilates majú v obľube najmä ženy, ktoré si chcú ponaťahovať a tónovať svalstvo na ceste k štíhlej línii a krásnej postave.

Odporúčame, aby ste si zaobstarali kombináciu doplnkov, ktoré prinesú rozmanitosť cvikov pre celé telo a zároveň kardio tréning s následným strečingom.

Tipy na údržbu

Rôzne príslušenstvo si vyžaduje rôznu údržbu. Najdôležitejšia rada znie: udržiavať ich v čistote a utierať po každom použití. Na mesačnej báze skontrolujte prípadné poškodenia a ak je to potrebné, dajte ich opraviť.

Fitnes príslušenstvo používajte v súlade s návodom, aby nedošlo k poškodeniu zariadenia alebo aby ste sa nezranili.

Súvisiace výrobky

Rotana Magnetic Disc

Súprava na cvičenie Essential Work-Out Set

Posilňovač Soft Expander